Barnmorskan.

Dagen började med att jag och alexandra åkte ut till katja och fikade :) mysigt. Vi vart bjudna på äppelpaj med vaniljsås. Sen mötte vi upp jimmies mamma på stan och fikade. Jimmie fick äntligen tag på arbetsförmedligen så nu händer det saker där också. Gud så skönt. Sen var vi hos barnmorskan och lyssnade på hjärtat 130 slag i minuten. Mitt hjärnvärde hade gått upp till 111 så det var också bra. Bebisen ligger med huvudet neråt och har fixerat sig. Nu längtar man ihjäl sig :) På tisdag blir det ullared med Svärmor och Fanny så då ska jag handla det sista sen kan bebisen få komma :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0