Full fart.

 
 
 
Jag kommer nog att bli knäpp på dom här veckorna när jag bara ska vara hemma. Jag vaknar varje morgon och känner mig så himla rastlös. Idag vaknade jag klockan åtta på morgonen och började städa hela köket, varenda skåp är rensat och avtorkat. Herregud vart ska det här sluta..
Sen åkte vi ut och käkade lunch på ikea med svärmor och melwin. Fyndade en örontermometer till bebisen på elgiganten för 400:- så den är jag väldigt nöjd över. Men nu har jag totalt shoppingförbud.
 
Helgen ?
Lördag: kommer katja förbi och fikar efter jobbet och sen vid sex-sju tiden ska vi gå ner till Bishop Arms och käka.
Klocka nio blir det bio med Mamma och Christian.
Söndag: Jimmie fyller år :) Kommer väll antagligen lite folk hela dagen och fikar i omgångar :)
 
 
 
 


Kommentarer
Ronja Rosenberg - It's all about swag

Söt bloggdesign! :)

Svar: Tack :*)
emiQ

2012-08-10 @ 20:25:13
URL: http://RonjaRosenberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0