Lurad!?

Vill verkligen varna alla från företaget www.ziinga.se det är ett företag som lurar dig helt och hållet!
Det står på första sidan att det är gratis att registrera sig men sen börjar dom ta pengar ifrån ditt konto nästan 600:- för ett platina membership. Helt jävla idiotiskt.
Inte nog med det så ringer jag till min bank och försöker få någon slags hjälp till att inte tillåta att dom drar pengarna då de fortfarande ligger på reserverat belopp. TROR ni att dom kunde hjälpa mig ? Svar nej.
Dom kunde spärra mitt kort så att de inte kunde dra mer. Ifrågasatte hur det här företaget bara kan dra pengar ifrån mitt konto genom att jag har handlat där ? Dom hade ju kunnat tömma hela mitt konto ? men det kunde dom ju såklart inte heller svara på. Känner mig helt lurad.
Så akta er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0