Tjockis.

Idag är det exakt 50 dagar kvar till beräknad förlossning. 50 dagar ? Det är ju helt sjukt. Känns som att det var någon dag sedan jag kissade på stickan och ringde till mamma och svärmor. Tiden har bara sprungit förbi.
Det är nog nu det kommer att börja gå sakta. Jag är hemma ensam och jimmie jobbar, fast det gör ingenting för mig för jag har längtat efter lite ensamtid :) Träffade en gullig granne igår som fick sin bebis för ett par månader sedan hon sa : Vänta tills det är två veckor kvar , då är det som värst.
 
Såhär tjock är jag just nu :)
Går in i vecka 34 imorgon.


Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Fin mage! :) Härlig tid du har framför dig! :)

2012-08-18 @ 11:46:52
URL: http://imm0rtelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0