Att vara mamma

Nästan alla jag träffar frågar mig hur känns det att vara mamma ? Jag önskar jag kunde förklara det för er som ännu inte fått barn. Det går helt enkelt inte att förklara den känslan riktigt. När du efter den jobbiga förlossningen får upp bebisen till dig för första gången. Den lyckan, den slår allting i hela världen. Vilken kick, den känslan kan man leva på i all evighet. Jag älskar att vara mamman, jag älskar Bentley mest av allt. Jag skulle göra vad som helst för honom. Jag hade inte kunnat föreställa mig att man skulle känna en sån enorm kärlek direkt.

Jag älskar dig Bentley



Kommentarer
Ida r

Guuud vad han är fin! :)

2012-11-01 @ 23:08:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0