Onsdag

Bentley är gnällig idag, skulle gått ut och gått med Ida men fick ställa in det har ingen ork sovit dåligt. Så jag får vila upp mig nu under dagen så jag orkar med att träna ikväll, tänker inte missa det också .. Hoppas att pappa kommer och hämtar min bil idag med och lagar avgasröret eftersom jag har besiktning på onsdag nästa vecka. Hihi.. Bara den inte får körförbud !!!

Igår var Bentley överlycklig i alla fall. Min älskade lilla unge .

Förresten har jag gjort en ny blogg där jag kommer att dela med mig utav bilder och recept på all lchf kost som jag äter.
Gå gärna in där också och titta..

Www.lchfonly.blogg.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0