Världens bästa mamma

Min mamma är så himla gullig och snäll. Igår när hon var på stan ringer hon till mig och frågar vill du fortfarande ha dom där stövlarna som du provade ? För i sånna fall köper jag dom. Och så cyklar hon hit med dom innan hon cyklar tillbaka till jobbet. Gulliga mamma. Man kan inte ha en bättre, hon ställer alltid upp och hjälper till.
På tisdag drar hon till Ullared så vi skulle skriva en liten lista på vad vi ville ha :-) hihi. Bentley blir så bortskämd.

Den här helgen blir lugn. Ikväll kommet Carina och hälsar på mig och Bentley. Pappa Jimmie ska jobba.

Har precis bakat lite lchf focaccia bröd.
Det vart så himla gott.



Kommentarer
Nina - med lillflickan i magen

Nej men åh vad söt ! :)

2012-11-24 @ 17:18:53
URL: http://decemberlycka.blogg.se
Rebecka

Vilken sötnos!
Såg att våra söner nästan är lika gamla. Min är född 14 september! :)

2012-11-24 @ 21:43:04
URL: http://www.rebeckaevald.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0