Fredag

Hej allihoppa!
Känns som att jag skriver det här varje gång men jag ska bli bättre på att blogga. Så nu har jag fått skriva det en gång till!
Här hemma är det bra just nu :) Bentley har haft en bra natt igen = lycklig mamma och pappa. Har haft 2 jobbiga nätter på raken med mycket gnäll tror magen har varit lite konstig på Bentley så nu har jag börjat ge Bentley massage varje dag så det verkar ha fått igång systemet igen :) annars växer han så det knakar, endel kläder är redan för små.
Har ju gått på lchf ett par dagar och börjat gå ut och gå Varjedag känns jätteskönt hoppas jag blir av med de sista graviditetskilona. En helt egen våg har jag handlat också istället för att väga mig på alla möjliga, man ska hålla sig till en :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0