Lördag

Idag var jag och hämtade min nya telefon, är super nöjd . Skön att hålla i, lättare och mycket bättre kamera.
På eftermiddagen åkte vi ut till Ikea och kollade lite , plus att vi var tvungna att handla ersättning till Bentley. Förstår inte att ersättningen är så dyr, Bentley dricker bara färdig blandade tyvärr.

Igår provade vi förresten per Mobergs vita vin, riktigt gott :) prova det om ni inte har gjort det.

Idag ska pappa Jimmie ta hand om Bentley inatt, undrar hur det går :) hoppas att det går bra så jag får sova ut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0