Träning

Gud va jag längtar tills jag får börja träna, är inte det typiskt att jag vill det nu när jag inte får. Annars har jag haft Gymkort och aldrig gått dit. Dom rekommenderar att man väntar 12 veckor efter förlossningen. 12 veckor är lång tid tror inte jag kommer vänta så länge innan jag är på gymmet. Vill tillbaka till min normal vikt, har tappat 10 kg än så länge, har några kvar och så vill jag trimma till kroppen !
Många som kör på lchf nu tänkte ge det en chans och se hur det känns.
Till frukost vart det avokad,ägg,keso och tomat och till lunch grönsallad, broccoli och korvstroganoff !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0