Barnmorskan

Idag var vi hos barnmorskan för kontroll. Vi pratade också en hel del om vad som hänt och hur jag/vi mår. Kom fram till att det nog skulle vara bra att träffa en kurator så att jag får prata av mig då jag har så mycket tankar, funderingar, ängslan över allting. Vi fick lixom inget riktigt avslut där i huddinge utan dom sa hur de låg till och 5 min senare checkar vi ut och åker hem.

Hos barnmorskan verkar de vara bra med lilla tjejen ♡ Hjärtljudet låg på 140 slag och nästa gång ska vi börja mäta sf måtten. Jag bad om papprena från graviditeten med bentley, tänkte de kunde vara kul att spara då man redan glömt bort så mycket :) SF Måttet slutade på 33 så vi får väll se vad vi landar på den här gången med tanke på att jag burit tvillingar hälften av graviditeten och redan känner mig gigantisk.

De som var mindre bra var mina hb värden dom låg bara på 88 så nu måste jag börja med järntabletterna igen som jag avskyr :/




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0