Loppiblogbag

Tänkte jag skulle berätta lite om produkterna som jag fick med i loppipåsen :)


Mugg från Bambino, den här blev en favorit direkt hos sonen. Jättesmidig att ta med sig ut med snacks i locket, japp i locket har dom gjort som en burk där man kan ha lite godsaker. Vi har provat med både russin och majs :) En annan sak som är kanon med den är att det är en liten skjutgrej över sugröret som gör att den inte läcker. 5/5 i betyg


Blutsaft, tyvärr ingen favorit hos mig. Den smakar väldigt speciellt och just nu när jag är gravid skulle det vara omöjligt för mig att försöka få i mig det varjedag. Fast jag egentligen skulle behöva det, funkar säkert jättebra annars. 2/5 i betyg



Mums säger jag bara till den här glassen. Frozen yoghurt med smak av mango. Den här var suvären, jag som älskar mango. Bentley fick också smaka och den var kanon. 5/5 i betyg



Bio-oil den här oljan är verkligen jätteskön att smörja in magen med, jag brukar smörja in magen innan jag går och lägger mig. Tyvärr är det för tidigt att säga om den funkar men om inte så doftar den gott och magen känns mjuk och skön jättelänge efteråt :) 4/5 i betyg




Haklapp från Bambino, Bentley har aldrig tyckt om att ha haklapp på sig men den här har man faktiskt kunnat lura på honom eftersom den inte väger någonting och är i mjukt tyg/frotté. De negativa är väl kanske att man måste tvätta den hela tiden, den går ju inte att torka av som dom hårda men de positiva är ju att Bentley vill använda den :) Betyg 4/5



De här bh inläggen kan jag inte skriva någonting om ännu faktiskt, jag är ju bara i vecka 24 så ännu läcker jag ingen mjölk och hoppas att jag slipper det också haha :) Har förmodligen inte tänkt amma heller den här gången men dom kanske kommer till användning. Får berätta om de i ett senare inlägg :) Betyg - ej betygsatt


Tack snälla Loppi för att jag fick vara med och prova era produkter ♡ www.loppi.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0