ögoninflammation

Stackars Bentley han fick ögoninflammation i tisdags och det har fortfarande inte blivit bättre :( Först fick han de i ena ögat och nu har det gått över till andra också. Vi fick inte komma till vårdcentralen heller då det måste ha gått en vecka så himla dumt! Man får helt enkelt fortsätta att tvätta ögat med ljumet vatten flera gånger om dagen.


Idag var bentleys farmor här och fikade med oss ute på gården ♡ Lyxade till det med lite prinsess bakelse och budapestrulle, sen gick dom på promenad medans tjockisen stannade hemma. Den här foglossningen kommer från helvetet och jag kommer absolut inte sakna den sen. Längtar tills jag kan gå mer än ett par meter utan att få ont eller resa mig ifrån soffan utan att nästan börja gråta. Tänk om jag slapp foglossningen? Då hade jag ju mått kanon, inget illamående inte spytt.. utan bara varit rund :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0