söndag

Vilket underbart väder det har varit idag, så himla skönt. Hoppas verkligen att det fortsätter såhär. Katja, björn, micke och petter kom förbi oss och fika idag så vi satte oss ute på gården medans barnen lekte. Bentley ville som vanligt helst vara med oss, haha :)

Nu har jag ägnat mig åt att rensa Bentleys kläder ska sälja en hel del som ät typiskt pojkaktiga eftersom vi nu kommer att få en liten flicka och då vill jag ju gärna ha lite mer tjejiga kläder :) Men jag har sparat en hel del också, och vi har ju nästan alla babysaker kvar förutom babybjörn, babysitter och vagn så det är verkligen skönt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0