Skolavslutning

Idag var vi på min lillebror skolavslutning, är så stolt över honom :) tjöt en skvätt gjorde jag också, hormoner, minnen och en otrolig saknad av Nils Högström ..
Tänk att det är 9 år sen man själv gick ut nian ? Känns inte alls så länge sen. Kommer ihåg den dagen som igår. Min vita fina klänning! Mitt tack tal uppe på scenen , ja.. Kvällen i trädgårdsförenigen.. Vilka tider :)) Har ju endel av mina gamla klasskamrater på facebook så man blir lite uppdaterad i vad dom gör, men endel har man ju inte sett sen man sluta. Är inte säker på att jag skulle känna igen dom :) haha.



Kommentarer
fredrik

jag hade också nisse, men det är många år sen nu, vad var det som hände med honom? han blev väl inte så värst gammal?

2014-08-26 @ 10:03:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0