Lördag

Gud vad tiden går fort när man fått barn. Igår kväll kom jag på att jag bara ätit 2 mackor till frukost och sen gick hela dan i ett.. Därför har det blivit lite sämre med inlägg men så fort vi fått in lite rutiner så ska det nog också bli bättre.
Bentley är världens underbaraste !! Och jag är så himla glad och lycklig för min lilla familj.
Idag har vi varit uppe på sjukhuset igen och kollat vikt och så att inte Bentley blivit mer gul, men det hade han inte som tur är :)
Sen åkte vi ut till hans farmor och hälsade på och nu är vi hemma igen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0