Nervös

Vaknade till och var tvungen att gå på toaletten och då slog det mig att om ett par timmar kommer dom att sätta igång mig, om ett par timmar kommer jag att ha fruktansvärt ont och säkert gråta och säga att jag inte vill vara med mera och efter ett par timmar till kommer jag förhoppningsvis att hålla i vårt mirakel som vi väntat på. Jag är nog lite nervös nu faktiskt, jag har varit cool lugn innan men nu klockan 3:10 på natten så fick jag mig en tanke.. Hoppas att allting går bra, nu ska jag försöka vila en stund till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0