Skötbord.

Igår var vi och fyndade ett skötbord. Var lite osäker först på om vi skulle ha något eller inte. Men nu fick vi köpa det så billigt så vill vi inte ha det sedan så är det bara att slänga. Känns som att såfort man tror attt man har handlat färdigt så kommer man på något nytt som behövs. Imorgon ska jag åka och hämta en amningskudde och det tror jag ska vara den sista matriella saken.
 
Sen är det lite salvor och apotek kvar att handla och lite till mig själv nya bhar och amningstoppar men det tar jag sen. Dumt att köpa på sig innan man ens vet om amningen kommer att funka eller inte.
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0