Söndag.

Idag har jag varit på stan med mamma. Hon jobbade timmar så då passade vi på att shoppa lite och äta lunch.
Bentley följde såklart också med men han sov som vanligt hela tiden, han sköter sig exemplariskt när vi är på stan än sålänge ;) haha. Försökte hitta någontin på Gina tricot för att jag har presentkort där men kom hem utan någonting :( Mamma köpte en ny Bh åt mig men annars vart det ingen shopping.
 
Bentley är vaken mer och mer på dagarna, det är så mysigt när han ligger och tittar på en och är med :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0