kön

Imorgon är det dags för ultraljud igen, nu kommer vi att ha ultraljud varannan vecka fram till födsel. De känns jätteskönt att dom följer upp ordentligt och att de är så mycket kontroller.
Jag har velat fram o tillbaka med de här att ta reda på kön, jimmie har väl varit nyfiken hela tiden men jag tycker de förstör hela spänningen. Hade de bara varit en i magen hade jag aldrig gjort det men nu med två så känns de som att de skulle vara så mycket mer praktiskt att veta om det.

Hoppas att allt ser bra ut imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0