virkning

Jag måste alltid ha olika projekt pågång, även fast jag är super dålig på att inte avsluta saker och ting. Mitt nya projekt som jag även har tvingat på mamma är att jag ville virka bläckfiskar till Tvillingarna och Bentley.
Så idag har vi varit på sycafe här i Linköping och fått lite hjälp av riktiga proffs, haha.

Det börjar ju faktiskt likna någonting nu?




Såhär ska slut resultatet bli är det tänkt. Bläckfiskarna delas ofta ut till förtidigt födda barn då armarna ska påminna om navelsträngen. Nu hoppas vi att tvillingarna får stanna i magen tills dom är färdig gräddade :) men jag tänkte ändå att det kunde vara mysigt för dom med varsin och då måste ju såklart Bentley få en också i lite större format.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0