Blandade känslor.

Nu har det gått nästan en månad sedan jag bloggade och mycket har hänt sedan jag skrev sist. I det senaste inlägget var jag glad och lycklig, nyfiken på vad tvillingarna hade för kön. Ultraljudet visade något helt annat tvillingtransfusion jag hade ju läst så mycket om det och barnmorskan hade gett mig mycket information. Men någonstans tänker man det händer ju inte mig... Nu har vi varit i Huddinge 2 gånger hos expert läkaren Sverker Ek och ska dit på torsdag igen. Allting är så osäkert fortfarande att jag inte alls vågar glädjas eller hoppas att det ska gå bra och att jag kommer att få 2 friska barn till.På torsdag får vi se om det blivit sämre än sist vi var där, i sånna fall planeras en operation in veckan efter. Jag är så nervös! Nu håller vi alla tummar och tår att det skett något mirakel så att den mindre tvillingen mår bättre och fått mer fostervatten!
Tvilling 1  


Kommentarer
Johanna Wiktander

Tänker mycker på er allihopa, och önskar er lycka till på torsdag
Du vet vart jag finns om du behöver något'
Kramar

2014-03-17 @ 19:49:46
URL: http://www.jwnagelvax.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0