våran ängel ♡

Jag försöker alltid att verka stark utåt, jag har svårt för att visa mig svag och vill helst inte be om hjälp.Men att förlora något som man håller så kärt på bara några sekunder har tagit mig hårt. Jag känner mig inte hel längre, det känns som att det fattas någonting. Det här kommer nog att ta tid för mig att bearbeta jag behöver få vara ledsen, jag behöver få gråta och skrika. Jag vill ha någon att skylla det här på men vem? Min kropp? Huddinge sjukhus? Läkarna som gjorde operation? eller var det bara meningen att det skulle bli såhär..Samtidigt är jag så oerhört tacksam och lycklig över att våran andra lilla prinsessa mår bra och att vi har henne kvar ♡ Jag måste försöka koncentrera mig på det för att orka, vara lycklig för henne och för att jag redan har våran underbara son Bentley ♡ r.i.p mammas och pappas ängel2o14/o3-22


Kommentarer
maggan

du ska inte ger upp våra lilla ängel det måste gå framåt jag förstår så väl dina känslor som du ber just nu skrik och gråt om det känns så allt har sitt mening här i livet. älskar DEJ

2014-03-27 @ 08:24:46
Julia

Usch, skickar alla mina tankar till er och hoppas att det går bra med den andra prinsessan och att ni får mår bra!

2014-03-27 @ 16:55:30
URL: http://burklesk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0