nervös..

Jag är alltid så himla nervös dagen innan vi ska åka till Huddinge. Samtidigt som jag så gärna vill veta hur det ligger till med bebisarna så är de så skönt att inte veta för dagarna i mellan besöken känns allt som vanligt. Man glömmer nästan bort det och tror att allt är bra tills man ligger där på britsen med ultraljudsmaskinen och ser förändringarna. Sverker behövde inte säga något sist, det syntes så väl att den mindre tvillingen nästan inte hadr något fostervatten kvar. Man blir nästan panikslagen när man ligger där, kan knappt andas och minuterna går så sakta. Jag ligger alltid och håller tummarna får för mig att det ska hjälpa jag vill ju så gärna att dom ska få må bra ♡ Vi tände ljus i kyrkan idag också, har vi gjort gångerna innan med. Hoppas att han där uppe hör mina böner. Jag måste ha någonting att tro på, hoppas på..Ville bara tacka underbara svärmor med som lånar ut sin bil imorgon så vi slipper knöla med hyrbil. Du är guld värd, tack snälla♡Och självklart min lilla mamma som ställer upp och hämtar Bentley på dagis. Du är bäst, älskar dig ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiQ - mamma till Bentley och Isadora

Jag är en 26 år gammal tjej ifrån Linköping Mamma till - Bentley 2o12-o9-16 Isadora - 2o14-o5-22

RSS 2.0